tisdag 18 oktober 2011

Nya öppettider!


Hejsan alla bloggare och klädintresserade vänner!



Från och med 1 november kommer DRESSUP att var stängt på tisdagar.


Det är ju en en del att pyssla med som företagare och butiksägare så därför har jag betsämt mig för att ha en dag då jag kan ägna mig åt markandsföring, bokföring, trendspaning och allt möjligt annat som kommer med att vara egen företagare.


Självklart kan jag nås på telefon eller mail även tisdagar så tveka inte att höra av er om ni har funderingar!




I kväll är det killarnas kväll på DRESSUP med Rom-provning och erbjudanden i butiken!


Sen blir det naturligtvis även tjejernas kväll! Boka av den 9/11 och kom ihåg att skriva upp dig på kundlistan i butiken så att du får en inbjudan!

Håll er varma nu i höstrusket!!

Untill we meet again!



/Anna Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar