måndag 31 oktober 2011

Julkollektion på väg...

Nu börjar det komma in en hel del fina saker från julkollektionerna!



Som vanligt har jag kallat in vännen Anna som får ställa upp som modell.
Här en jätte fin kofta från Boomerang och till den har hon manchester kjolen som jag visat tidigare. Under koftan linne från Boomerang.

Koftan är i en lite annorlunda modell och rundad nedtill. Visst är det en ljuvlig blå färg!


Nu dags för lite trädgårdsarbete! Till det kan det kanske passa med en mjuk och riktigt skön skjorta i flanell. Denna i riktigt mysiga höstfärger och med armpatches såklart. Skjortan tycker jag är riktigt fin tillsammans med manchesterbyxorna från Boomerang. Även skjortan kommer från Boomerang.

Ja, så här roligt kan man ha när man tar sig an höststädningen i sin trädgård eller vad tycker ni?

Manchesterbyxorna har riktigt fin passform tycker jag. 

Här kan man skymta en vit skjorta från Boomerang som också är en nyhet. Det är en lite längre modell (syns inte här) med läckra detaljer. Till den har Anna en jätte fin kofta från DAY och leggings från Boomerang. Fin kombo!

Denna dag hann vi inte med mer än detta så jag har bokat upp Anna till helgen igen så att vi kan visa er fler superfina nyheter som kommit. Håll utkik!!



Självklart har det även kommit in nyheter till honom och det kommer bilder på det så snart som möjligt!


I morgon dags att pynta i Handelsbankens fönster, kul! Då tar jag med mig vännen Annelie och trollar fram ett riktigt snyggt fönster!
Ja, vad skulle man göra utan dessa underbara vänner?? Tack till er!


Ha det nu gott och glöm inte att hålla stilen i trädgården!


/Anna Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar