lördag 28 maj 2011

God morgon!

God morgon vänner!


Helg igen och det är ju alltid trevligt eller hur.


Jag lovade att återkomma med bilder på nyinköpt bord och kassadisk så här kommer dom!




Först ut ett biblioteks bord som är inhandlat på Lauritz. www.lauritz.com Ganska maffigt va! Här kan man även lägga i skivor och få bordet ännu längre vid behov. Ska bli riktigt trevligt att få fylla bordet med fräscha kläder!

Som ni märker så kommer det inte direkt att bli en butik i Shabby chic stil. Det är ju ganska många andra som representerar den stilen så då tycker jag att det kan vara trevligt att ha en lite annan stil som omväxling till allt det vita. 


Sen kassadisken som är ...


Tränar på min butiksinnehavar pose! Ha, ha!
...VIT!!!


Men den kommer jag alltså att måla svart vilket jag tror blir läckert.


Var igår på frukostmöte arrangerat av Näringslivsenheten i Säter och på dessa möten får man alltid mycket positiv energi! Dels får man veta lite om Dalarna i stort och sen även information om Säter och vad som händer i kommunen. Nyetablerade och kommande (jag!!) företag får presentera sig och det är kul att få lite kolla på vad som händer i stan! 



Dalarnas nya logotype presenterades och jag tycker att den är riktigt fin! Vad tycker ni? 


Har de senaste veckorna jagat kassa register vilket visade sig vara en djungel av apparater, erbjudanden osv. osv... Kanske någon som känner igen??? Har i alla fall slutligen bestämt för en och den hoppas jag bli vän med så snabbt som möjligt så att bästa service kan tillhandahållas!


Nej, nu ska jag ta med mig familjen och gå på torgmarknad här i Säter. Som sagt, det händer en hel del i Säter och det är otroligt kul!! Passa på att gå ni också. Öppet 10-14. Kommer även att vara den 23/6, 30/7 och 3/9.

Ha en skön helg!

/Anna Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar