fredag 1 april 2011

Tack!

Måste börja med att tacka för alla trevliga kommentarer! Dessa gör resan så mycket roligare. Häftigt att få dela sin resa med så många!


I veckan skrev jag på hyreskontraktet tillsammans med min hyresvärd, ännu ett steg närmare... Kan även berätta att min hyresvärd (80 år i sommar!) är helt enorm på att berätta gamla historier om Säter och det är riktigt roligt! Det känns kul att ha lite historia om den stad man bor i.




Här är min första inhandlade möbel till butiken, visst är den snygg! Köpt på Lauritz (nätauktion) där jag fick "slåss" lite med någon annan som också var intresserad av den men jag vann till slut.
Tänkte att den skulle stå i det större rummet och jag tror att den kommer att göra sig bra mot de kommande ljusa väggarna.
Ska bli otroligt trevligt att få fylla den med lite fina tröjor, eller skjortor, eller snygga byxor, eller några stickade koftor, eller varför inte någon poncho, eller......


Funderar lite kring tipset om mörkt golv som någon hade kommenterat här i bloggen. Det är ingen dum ide för det kan vara riktigt snyggt med ett mörkt golv till en i övrigt ljus lokal. Va spännande det är att få planera och klura kring inredning. Tack för tips!
Någon som vet var man kan hitta en bra kassadisk? Gärna mörk men annars kan man ju alltid måla...


I morgon tur till tippen för att bli av med det sista av alla plastmattor och sen är det bara att ta sig an lite underbart rolig skrapning...jippieee... Nån som vill vara med???


Hej så länge!


/Anna Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar