lördag 31 december 2011

50%!

50%
på hela butiken!

(startar 4/1)

Butiken upphör...


Passa på att göra ett riktigt klipp samtidigt som du hjälper mig att tömma lagret!



Jag har bestämt mig för att lämna min butik.

Att vara egen företagare och driva butik kräver enormt mycket tid och engagemang och det är först när man är i det som man ser vad det verkligen innebär.

Jag har insett att jag inte kan lägga ner den tid som ett sånt här företag kräver och väljer därför att avsluta mitt jobb här.


Det har varit en fantastiskt rolig tid och jag har mötts av otroligt mycket positiv feedback. Jag tror fortfarande på affärsidén att ha en klädbutik i Säter med bättre kvalitetskläder för dam och herr men det kräver sin man/kvinna.


Min förhoppning är att någon nu ska ta över stafettpinnen och fortsätta driva butiken som jag börjat bygga upp!

Är du intresserad av att ta över eller kanske bara hyra den vackra lokalen så hör av dig till mig!


Slutligen, ett stort tack till alla positiva människor som både handlat av mig och spridit positiva ord över butiken!


Ett gott nytt år önskar jag er alla!


/Anna Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar