fredag 25 november 2011

I väntan på jul...

Hejsan kära bloggare!


Ja, tittar man på vädret så kan man inte tro att det alldeles snart är julskyltning i vår vackra stad... Men trots väder så kommer det att bli en förtjusande julskyltning på söndag ändå!


Förberedelserna är i full gång och hos mig, Dressup, så börjar det faktiskt bli riktigt mysigt och fint kan jag lova!


Jag tänker ju inte visa några större bilder utan det här är mest för att ni ska bli sugna att komma och hälsa på mig.


För att få till en riktigt trevlig skyltning så har jag tagit hjälp av mina kära vänner Anna och Annelie. Då snackar vi experthjälp!




När dessa två kommer i gång så faller det mesta på plats i ett huj och tillsammans tycker jag att vi fick till jätte fina fönster (troligtvis de finaste i hela Säter!) Tack kompisar!


Så, ni som inte besökt Säters julskyltning tidigare måste verkligen göra ett besök i vår fina stad. 27/11 kl. 14-18


Hos Dressup har det de senaste veckorna kommit in lite nytt från Sand och Boomerang för både dam och herr och det tycker jag inte att ni ska missa. Dessutom har Dressup ett smaskigt erbjudande den 25 - 27/11


Köp 3 betala för 2!!
Billigaste varan på köpet!
(Gäller ordinarie pris)



Ja, vem kan motstå det?

Ha en skön fredagkväll och 

HJÄRTLIGT VÄLKOMMEN TILL 
SÄTER OCH DRESSUP!


/Anna Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar