fredag 19 augusti 2011

News from Dressup!

Hej kära blogg-besökare! Nu är det fredag igen och då brukar det infinna sig en skön helg-känsla. Kännt den ännu?


 
Jag lovade att återkomma med bilder på lite nyheter och här kommer dom! I dag bad jag min vän Anna komma till butiken och "modella" lite och det var riktigt kul! Henne får ni nog ser mer av här på bloggen för hon var som klippt och skuren för det här uppdraget!


Här i en super skön skjorta från SAND. Är i stor-skjort modell.

 Byxorna till skjortan kommer också från SAND och de är i ridbyx modell. Jätte snyggt ihop. Bältet är det som varit med tidigare, från Boomerang.

Ljuvlig blus/tunika från DAY.


Som ni ser så är det en lite vidare modell med spets på utsidan men med ett foder på insidan (förutom i ärmarna). Jag tycker att det hade varit riktigt coolt med ett par tajta skinnbyxor till den här spetstunikan! Rock möter bohem-chick liksom...



Baksidan som också är läcker med klädda knappar längs halva ryggen.



Svart kavaj från DAY framifrån...



... och bakifrån.


Världens härligaste lång kofta från SAND.



Perfekt att kura in sig i framför brasan ihöst, mmmmm.


Till koftan har Anna jeans från Boomerang.




Och nu över till vintrigare saker. Jag varnar känsliga tittare som ännu inte accepterat tanken på att vintern är på väg...




Super skön parkas från Boomerang.




Halsduk, även den från Boomerang.

Nyanlänt är även denna väska från Tiger. En riktigt praktisk och snygg väska.


Tusen tack Anna för att jag fick låna din kropp!! Nu är du min  stående modell för dom här uppdragen!



Även till herrar har det kommit en riktigt snygg och skön vinterjacka från SAND.

Bältesförrådet är påfyllt igen för både dam och herr.





Jag har också tagit hem lite mer plånböcker för dam, riktigt trevliga!



Slutligen, glöm inte att du kan hitta dina strumpor på Dressup. Både till dam och herr såklart!!



Nu önskar jag er alla en riktigt trevlig och skön helg!!

T`ll we meet again!


/Anna Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar