tisdag 22 mars 2011

Äntligen har mod-odlaren gått från ord till handling!

Beslutet är taget! En ny klädbutik kommer att öppna i Säter i augusti och den kommer att heta DRESSUP. Jag vill erbjuda Säterbor (och andra naturligtvis), både män och kvinnor, ett större utbud av riktigt trevliga kläder. De klädmärken jag kommer att sälja är Boomerang, SAND och DAY. Boomerang är ett svenskt klädmärke och DAY och SAND är två danska klädmärken. Jag har valt kläder som jag själv tycker mycket om och som jag vet att även andra gillar.

Jag har bestämt mig för att ha min butik i gamla Wienerkonditoriets lokaler så just nu pågår renovering för fullt i dessa lokaler och jag tänkte att ni redan nu skulle få följa med på resan så att ni kan följa förvandlingen från Wienerkonditori till lyxig klädbutik.

Välkomna till DRESSUP by A M Munck! Nu kör vi!

1 kommentar:

  1. LYCKA TILL! Jag kommer med spänning följa din blogg!

    Kramar
    Anna Ställ

    SvaraRadera